tisdag 6 mars 2012

Dålig uppdatering

igen.. Men antar att ni börjar bli vana med att det tar tid mellan varje uppdatering. Haha. Jag ber som vanligt om ursäkt för det iallafall :P Haha. Men har inte haft så mycket att skriva, tycker det känns lite tråkigt om det är samma sak jag skriver hela tiden, att jag jobbar och allt sånt där. Haha.

Men iallafall, nu sitter jag här iallafall. Ska ner till stan om en liten stund på en liten fikastund. Får se sen också om jag ska träffa min syster och hennes barn och karl. Haha. Mina små änglar, det var längesen jag träffade dom nu, och det är inte bra!

Min syster var här i fredags och sov över, vi kikade på Honey 2, och den var riktigt bra. Jag kan ju säga att när man kollar på bra dansfilmer så börjar man fundera varför man inte började med dans när man var yngre. Jag blir helt jätte glad och sprallig i kroppen när jag ser på dansfilmer, som är bra. Vill kunna dansa som dom, och tävla och ha mig. Jag verkligen önskar att jag hade börjat med dans när jag var mindre! Känns som att det är lite sent att börja med dans nu - vad brukar man säga?  Man kan inte lära en gammal hund att sitta? Eller hur är det man brukar säga? Men iallafall så är det en film som jag rekommenderar att man ska se om man gillar dans och dansfilmer. Riktigt bra var den!

Mer då? Har jobbat hela helgen, ledig lite nu, sen blir det jobb torsdag-söndag, sedan ledig en hel vecka förutom fredagen. Det ska bli ganska skönt faktiskt..

Imorrn ska jag vara hundvakt till pappas hund då han ska på kurs, och så ska jag försöka träffa T som jag inte träffat på typ ett år nu! Och sen ska jag väll på rekryteringsmässan när pappa är klar på kursen.. Så imorrn är det ganska fullt upp..

Jadu, vad mer ska man skriva? Söker jobb, jobbar.. Det gamla vanliga typ. Haha.

Snart kommer förhoppningsvis min älskade Carro hit också! Jag hoppas och längtar massor!! Och jag ska självklart åka till henne nån gång snart hade jag tänkt!

Nej, det var allt för mig idag faktiskt!

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar