lördag 24 november 2012

Då var man

"hemma" igen då :-)

Det gick helt okey, jag stod dock inte så överdrivet mycket och delade kort, eftersom att det var min första gång och det var sjukt mycket folk! Men vad hade man kunnat tänka sig när det är löningshelg? Till och med på en pub :-P

Hon jag stod med tyckte iallafall att jag var väldigt duktig för att vara första gången för mig, och hon sa även att det inte är många som lägger ett helt bord första gången man är ute sådär. Vilket jag gjorde :-P

Men nu är jag iallafall "hemma" igen, och ska smälta hela den här kvällen/natten och sen får vi ta nya tag. Jag har även kommit på att jag måste komma på nått sätt som gör att jag är varm så mycket som möjligt, för när man står vid det där bordet så håller man allvarligt talat på att frysa ihjäl, och jag skojar inte då! Jag är väldigt kall och frusen av mig i vanliga fall, men jag trodde verkligen att jag skulle frysa ihjäl när jag stod där! Men nog om det nu!

Nu blir det lite donken och film med Fre :-) Och bredvid en underbart skön brasa! :-)

See you, kisses and hugs <3 nbsp="nbsp" p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar