onsdag 16 november 2011

Bok: Fallen ängel

"EN SVUREN ED
EN FALLEN ÄNGEL
FÖRBJUDEN KÄRLEK"

"Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande. Patch dyker upp överallt i Noras liv, och verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vänner. Nora måste välja, ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent att fly..."


Jag måste säga att jag gillade den här boken faktiskt. Det var lite segt i början, men den blev bättre och bättre, till slut ville jag läsa hela tiden. Riktigt bra tycker jag faktiskt, och det var lite spänning i det, och mysterium. Man hängde inte riktigt med på allting som hände, varför den gjorde så och var det verkligen så och så vidare. Men den var bra, jag tycker att man ska läsa den om man ska läsa en ungdomsbok. Rekommenderar verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar