torsdag 3 november 2011

Du gick





Du bad mig välja 
Men gav mig aldrig något val 
Så av rädsla, min kära stannade jag kvar 
Hade du väntat, och gett mig lite mera tid 
Så hade du varit den som nu vandrar bredvid

Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest 
Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest

Du kunde säkert vad jag tänker på 
och om du fortfarande är rörd 
Men att tänka på dig är som att be om något som förstör 
Du kunde säkert vad jag känner 
och om mitt hjärta slår för dig 
Tänk om du visste, hur jag önskade att det svaret var mig

Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest 
Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest

Du finns i mina drömmar 
den enda plats du har 
för någon tillit till dig 
finns inte kvar

Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest 
Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest

Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest 
Du gick, 
när jag sa jag behöver dig som mest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar