onsdag 9 november 2011

Jobba

idag då, 12-19.30. Känner inte för att jobba idag, men det är bara att göra det. Det är vardag och det kommer förmodligen vara lugnt, det är det som känns så jäkla tråkigt. Jag vill att det ska vara fart på jobbet, men när man jobbar inom handels så är det inte alltid fart. Dom flesta jobbar på dagarna, vardagarna, och då kommer man ju inte in och handlar. Det är ju inte som när det är helg, då är det oftast mer fart, men inte alltid. Men det är bara att bita ihop, snart är det julrusch, och då kan man hoppas att det blir rush också :P Hahah, eller? Jo, men det hoppas jag. Jag hoppas att det blir mycket att göra här i December faktiskt. Det är så mycket roligare att jobba då, än när det är såna här lugna dagar, för då sitter man bara, och det känns som att man är helt onödig på jobbet. Det vet jag i och för sig att man inte är, men det känns så när man bara sitter.

Men nej, nu ska jag inte gnälla och klaga. Jag är glad att jag har ett jobb, och förhoppningsvis så går dom här dagarna fort så att det kan bli lördag, så att jag äntligen får träffa min underbara Stockholmare igen :) Som jag saknar honom! Blir så glad när jag pratar med honom, och kan sitta och kolla på hans bild i timmar och bara le :) Iihh. är verkligen glad! Tycker dock lite synd om honom som ska träffa familj och vänner på lördag :P Haha, men det kommer nog gå bra :) Så länge han inte blir avskräckt så är det ju bra , vilket jag inte tror att han blir :) Min stjärna! <3

Nej, nu ska jag fixa matlåda till jobbet, så man har nått att äta. Fast känner inte för det, och så måste jag in på affären sen också.. Tror jag.. Annars får jag försöka bita ihop, det kan jag nog klara, eller vad tror ni?

Men nej, matlåda var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar