fredag 18 november 2011

Jobbat

idag, och det gick väll bra. Känner mig lite seg just nu bara, men annars är det bra, och allt gick bra. Sitter och lyssnar på musik just nu, och känner att jag är riktigt trött faktiskt. Men inte ska jag sova än heller, ska ta mig en cider och gotta på, kika lite här, och så ska jag göra en beställning på Linas Matkasse. Är det någon som har provat det någon gång? Tänkte att jag skulle testa det faktiskt, tycker det verkar vara en smart grej! Får se vad man tycker efter att ha testat första kassen. Tror faktiskt att jag ska skriva in första beställningen...

Äh, haha. Jag vet ju knappt vad jag själv heter just nu känner jag, så är nog inte så smart att lägga beställningen nu :P hahaha.

Jag längtar lite till nästa helg faktiskt, om jag ska vara ärlig!

Åh, och jag måste ju säga - jag är helt kär i våran nya vägg på jobbet! Helt kär! Haha, det kommer bli massa shopping där skulle jag tro xD Hahaha, och det passar bra till julklappar och allt sånt också, det känner jag på mig :) Hihi, shiiiiit bra ju :D

Nej, nu känner jag att jag bara skriver massa skit igen :P Haha, som vanligt xD

Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar