tisdag 8 november 2011

Facebook

har jag börjat tröttna på just nu, så funderar på att ta bort mitt konto, känns så onödigt att ha den. Det är iallafall bara massa ytligt eller onödigt där, så då kan man lika gärna bara vara utan det.

Jag har börjar lägga upp bilder på DayViews igen också, så det kommer nog bli mer uppdatering där med bilder och mer uppdatering här på bloggen. Här lägger jag ju inte upp varje bild, för då blir inläggen så himla långa, men på DayViews kommer jag förmodligen att lägga upp alla bilder. Ska försöka fixa en egen header här också, om jag kommer på hur man gör, annars får jag väll be någon annan att fixa det, eller? ;) Någon som känner sig manad? Haha, jag är ju inte så teknisk, så förmodligen så kommer jag bara att bli ovän med hela datorn och allt om jag skulle ge mig på det där :P

Haha, försökte ju ge mig på att uppdatera telefonen, men det gick inte så bra, så jag skiter i det tills S kommer hit i helgen, så får han hjälpa mig :) Haha, eller?

Iallafall, jag tänkte börja med en liten bloppis nu. Har så mycket grejer hemma som jag inte har någon nytta av, och alla bilder jag har på datorn nu på grejer är inte ens allt!

Men lägger upp om en liten stund..

Idag har jag varit riktigt seg, och jag kommer inte göra så mycket mer än vad jag gjort idag heller. Haha, jag har varit duktig och tvättat idag iallafall, men sen har jag bara setat här vid datorn, rensat lite på bilder, ska rensa bland musiken också. Får se sen om jag ska kika på en film, jag tror det, och så ska jag lägga ny musik på min mp3 hade jag tänkt.

Imorrn är det jobb igen, till och med fredag, sen är jag ledig i helgen. Då kommer S hit, och så blir det festligheter på lördag hemma hos min kära syster tillsammans med alla. Ska först förbi Hjärtat också :)

Haha, nu är det bara massa skitsnack här känner jag, men men :P Så blir det ibland när man blir tillsagd att man ska blogga :P Fast jag ska bli bättre själv på att blogga också :P Vilket jag ofta säger, men det kommer. Jag har inte riktigt fått nån bra struktur på livet än, men det kommer det också, och då kommer det förmodligen bli bättre med bloggandet också :P Men nästa inlägg som kommer lite senare idag så blir det början på Bloppisen :) Håll utkik om det är nått du är intresserad av :P Kommer inte sätta pris på allt, så då får ni säga vad ni vill ge istället :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar