torsdag 10 november 2011

Skallebank

som aldrig vill försvinna, hur jag än gör. Och förkylning, feber, och blä allt :( Inte kul :( Får se hur pass pigg man är imorrn då om det blir jobb eller inte. Vill verkligen inte vara sjuk :( Har inte råd att vara sjuk :( Det här är verkligen inte bra :(

Jag ska vila mig massor nu, för på lördagkväll kommer ju min Stockholmare, och jag ska få mysa lite med honom innan han åker tillbaka till Stockholm på söndagmorgon. Man får vara glad över dom stunderna som man får träffas. Det är lite tufft nu med tid och så, men vi biter ihop. Det funkar än så länge, och det kommer ju bli bättre, det vet vi båda. Det är ju bara nu som det är så här. Och jag som inte är den piggaste nu, vill ju ha han här ännu mer.

Nej, det var bara det jag hade att säga för idag faktiskt. Ska strax krypa ner i sängen, och sova igen..

Puss och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar