måndag 21 november 2011

Jobbat

idag och det har gått hyfsat bra faktiskt, fast känner mig jätte trött just nu.
Fick skjuts hem också, av vakten, vilket var jätte snällt av honom. Även fast att jag hade kunnat ta bussen, men han skjutsade mig :) Och så får vi hoppas att han hittar till det stället jag sa att han skulle äta på :P Haha, får se vad han säger imorrn på jobbet :) Hahah, han är inte från Västerås nämligen, utan han kommer från Stockholm.

Annars då? Jodå, jag försöker tänka positivt och ta mig ur det här jobbiga äckliga svarta deppiga hålet, och jag klarar det. Som mitt Hjärta skrev så finns hon med mig hela tiden, och det tackar jag för. Hon finns där som jag finns där för henne hela tiden, och det är väll så det ska vara, eller? Det tycker jag!

Och allt annat då? Jodå, jag försöker att lösa en sak i taget, och det kommer nog bli bra i slutändan. Eller det kommer att bli det, och jag vet det !!

Nu ska jag äta lite, och kika runt lite, sen sova så man orkar jobba imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar