onsdag 2 november 2011

Eftersom att alla vill

att jag ska uppdatera bloggen nu, så ska jag väll ta och göra det. Har inte haft så mycket tid att sitta här, men nu har jag äntligen en liten paus i allt :) Så tänkte att då passar jag på att skriva lite och lägga upp lite bilder :)

Det vart jue lite festligheter här i lördags, och jag kan säga att jag hade det skittrevligt! Så det vill jag göra om snart igen! Shiet, vad trevligt och kul jag hade :) Vi var här först, för att sedan dra vidare ut på pluto, och där var det väldigt många som var utklädda, vilket var lite festligt, men sen fanns det en som var jätte äcklig, för han hade en mask på sig så man såg inte hur han såg ut eller nånting, och han var ju på som fan! Det var inte kul! Till slut fick S-born tokspel på honom och bad honom dra nånstans! Haha, det var lite kul, för han stack också :)

Hjärtat sov borta, och AI åkte tillbaka till Fagersta med A på natten. Men jag fick sällskap ändå av två kompisar. Eller en kompis som hade sin kompis med sig. Haha, så min kompis och dennes kompis. Haha. Jag var helt död kan jag lova! Och dagen efter mådde jag inte riktigt prima. Efter att kompisarna hade åkt hem så hoppade jag in i duschen och försökte göra mig till människa igen, men hade så jävla ont i huvudet, och sen fick man besök av en annan kompis också. Snacka om att jag inte mådde bra. Och det såg ut som hej kom och hjälp mig här hemma. Haha. När han hade åkt sen, så var det typ bara att börja traska ner till stan och möta Hjärtat där, och så åt vi lite mat. Blev Subway, och det kan jag lova satt riktigt bra i magen!

Vi kom hem, och på kvällen sen så kom det över en till kompis. Men innan så hann jag faktiskt plocka ihop lite så att det såg någorlunda beboeligt ut. Haha. Kikade på film, sen åkte Kompisen hem, och jag och Hjärtat skulle sova. Fast hon gick och la sig lite tidigare, för jag fastnade vid datorn. Haha.

Dagarna har varit fulla med att träffa folk, och vara överallt och ingenstans. Igår jobbade jag dock, men sen kom en kompis över och vi snackade och kikade på film, sen åkte kompis hem.

Idag trodde jag att jag skulle sova länge, men icke! Fy fan! Så drygt. Och imorrn får man inte heller sova länge, så det är också lite drygt. Men det är bara att bita ihop, jag får tid till att städa imorrn iallafall :P Haha, efter mötet :P

Idag då? Har träffat lite folk, varit till bibblan och lånat två böcker, som jag tänkte att jag ska försöka läsa :P Så kommer förmodligen skriva vilken bok, vad den handlar om, och sen säga vad jag tyckte om den :)

Sitter och lyssnar på Sam Tsui just nu. Fy fan va duktig han är alltså! Jag rekommenderar att lyssna på honom!

Här kommer lite bilder från helgen :)
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar