söndag 20 november 2011

Börjar ångra

vissa saker som man gjort. Jag vet att man inte ska ångra nått man gjort, men jag börjar faktiskt göra det. Om jag kunde så skulle jag spola tillbaka tiden, en bra bit, så att jag inte började träffa personen, så att jag skulle fortsätta vara nyfiken, och le stort när personen kom in på jobbet, eller när man såg personen nånstans. Jag önskar att jag kunde det.

Just nu så känns allt skit, och jag hade mer än gärna spolat tillbaka tiden ett x antal månader, och gjort om vissa val som jag gjorde, men det är ingenting man kan göra åt nu, tyvärr.

Det är bara att leva här där man är nu, och försöka göra det bästa av situationen. Jag ska försöka göra det bästa av situationen, ska försöka få upp mitt liv igen. Just nu känner jag inte mig själv alls, känns så himla skit...

Jag vill att vi ska vara på det där stället nu, det där målet! Jag vill vara där nu! Lämna allting , bygga ett nytt liv ! Det vill jag verkligen, och jag vill att det ska vara nu!

Jag vet, man ska inte fly från problemen, men det är ju inga problem man kan göra nått åt, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar