måndag 21 november 2011

Det känns inte

riktigt bra det här. Vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan heller, men det känns inte helt okey. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den här känslan heller, det är verkligen inte roligt att känna såhär. Hoppas verkligen att jag får ordning på känslan/känslorna, det hoppas jag verkligen. För det är inte speciellt roligt att känna såhär..

Men jaja, jag ska försöka att vara lite mer positiv här på bloggen, kan inte vara kul för er att läsa hur negativ och dåligt jag mår ibland, men jag känner att jag måste få skriva av mig lite nånstans iallafall.

Idag annars då? Jo, ska jobba 10-20.30 så ska strax röra mig upp till bussen. Precis ätit upp min frukost, så ah. Och när jag kommer hem får vi se om jag ska träffa T eller inte, och hur allting ser ut. Ska jobba imorrn igen. Men får tänka positivt, snart snart är det helg! Hoppas det går snabbt till helgen, det hoppas jag verkligen.

Men nej, nu ska jag fixa det sista innan jag ska gå upp till bussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar