torsdag 17 november 2011

Pysselfian

har varit i farten igen :P Såhär har det sett ut till stor del från igår kväll, bara massa pyssel :P Eller jag var ut och gick en sväng tidigare idag också, det var riktigt skönt faktiskt! Längtar tills jag kommer igång ordentligt igen, och får ordning på livet igen =) Lite svårt nu när man har varit krasslig, men det börjar ju bli bättre så det är ju bra.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt, har inte så mycket att säga. Imorrn går jag på att jobba igen, och jobbar till nästa fredag. Får se också om det blir nå film med Hjärtat på torsdag - det hoppas jag ! Beror ju på om det finns biljetter kvar.. Men vi håller koll =)

Annars då? Huvud och allt vill inte riktigt hänga med, massa saker som snurrar i mitt huvud! Jag blir tokig!!

Annars då? Pysslat och försökt lyssna igenom så många låtar som möjligt på datan, håller på att rensar bland all musik jag har, och jag har fortfarande över 1000 låtar att kolla igenom *suck*.

Men nej, jag har inte så mycket mer att säga just nu faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar