tisdag 15 november 2011

Fortfarande krasslig

och jag håller på att bli tokig på det, men det är bara att bita ihop. Idag blev det en special frukost bara för att jag vill bli av med det här :P Hahah, nej men känner mig verkligen urless på det här. Man har liksom ingen energi heller, och idag ska jag jobba också. Fast är ledig två dagar till sen, och då får jag försöka kurera mig massor!!

Jag har kommit på nu att jag verkligen måste köpa ett gymkort, och ett busskort! Det börjar bli lite för kallt för mig att cykla nu, så det börjar bli dags att ta bussen, och det blir lite dyrt att skicka smsbiljett varje gång jag ska åka bussen, så det är dags att köpa ett busskort nu.

Annars då? Snorar och hostar som en liten skit, hostar så mycket att jag knappt får sova på nätterna, och resultatet av hostan är också att jag börjar få en väldig träningsvärk i magen. Haha.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, har inte gjort så mycket. Tagit det lugnt mest. Hjärtat kom hit i fredags, min Stockholmare kom i lördags, och söndagen så åkte jag och min lillebror T till våran farmor och hälsade på. Riktigt fint bodde hon faktiskt :) Och hon hade lagat jätte god mat :)


Min frukost!
Stekt ägg , nå slags pitabröd, berocca, panodil orallösning (som jag tycker smakar skit),
Arabte (english breakfast Ahmad Tea) med honung, Hostmedicin i lösform och hostmedicin
i tablettform :) Kul jul! Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar