fredag 4 november 2011

Fredag idag

vilket innebär att jag ska jobba, 12-20.30. Jag klagar inte, ska bli lite skönt att jobba faktiskt, förutom att man ska fråga alla kunder om postnummer. Det är det ena som är drygt just nu faktiskt, men annars ska det bli skönt. Dock så mår jag väldigt illa, men jag hoppas att det släpper. Det är förmodligen för att jag hade vanlig mjölk till frukosten, min mage klarar ju inte riktigt av vanlig mjölk tyvärr. Hehe, men men..

Jag är fixad och klar, väntar bara på ett jag ska gå till bussen, för idag blir det att åka buss med bästa Millan :) Haha, jag hade först glömt bort att jag skulle ta bussen idag, så jag var inställd på att cykla till jobbet, men sen kom jag på att jag skulle ju faktiskt åka bussen :P Haha..

Hjärtat var hit igår på kvällen en sväng, fick man träffa henne en stund :) Det kändes riktigt skönt faktiskt, hon har varit borta alldeles för länge nu tycker jag. Hehe, men snart bor hon ju här, så det blir jätte bra :)

Vad händer annars idag och helgen då? Inte så mycket idag faktiskt, jobba sen hem och fixa lite, och sova. Imorrn blir det jobba sen efter jobbet så ska jag träffa en trevlig filur som kommer hit från Stockholm :) Det ska bli riktigt trevligt faktiskt :) Dock har jag inte kommit på vad vi ska göra :P Men det löser sig :) Någon som nå förslag?

Men nej, nu ska jag göra nått annat tills jag ska gå till bussen. Ville bara uppdatera lite snabbt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar