onsdag 23 november 2011

Jobba idag igen

och sen blir det hem och fixa lite. Hade totalt missat att det är första advent på söndag, men det blir nog bra ändå. Haha. Känner att jag inte har så stor koll på nånting faktiskt, man jobbar och har sig hela tiden, så det blir att man tappar kollen på allt annat faktiskt. Det är ju knappt så att man har koll på dagarna..

Men ja, idag jobbar jag iallafall 12-20.30, sen blir det hem och sova ganska så snart eftersom att jag ska vara på jobbet imorrn klockan 8-12. Ska på utbildning, så det blir nog bra. Och så kommer mitt Hjärta hem imorrn :) Vad härligt! Som jag har saknat henne! Min underbara tjej!

Annars då? Jodå, allting börjar kännas lite bättre faktiskt. Så det är skönt. Fast är väldigt trött, det tar verkligen på energin, men den kommer tillbaka. Allting kommer bli bra i slutändan, det tror jag verkligen, eller?

Har iallafall fått i mig lite frukost nu, så ska kanske fixa lite innan man ska till bussen, eller vad säger ni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar