söndag 20 november 2011

Skiter

i allt nu känner jag. Jag orkar inte mer, mår inte bra av det här. Jag mår illa, av allt, av mig själv, av allt det här. Jag orkar verkligen inte mer nu! Försöker fokusera och få allt bra, men det blir aldrig bra! Fokusera på mig själv, hitta mig själv, och få ordning på mig själv och mitt liv, det är det som gäller nu. Jag orkar verkligen inte med mer nu.

Jag försöker tänka positivt, men jag känner att det inte går nu. Det är alldeles för mycket som rör sig i mitt huvud och allt nu, och det har gått för långt. Det har nått en gräns nu, det har gått över gränsen för vad jag klarar av just nu. Känner mig inte stabil för fem öre, ingenstans. Nej, jag klarar inte mer nu..

Skiter i det här, nu tänker jag bara fokusera på mig, på vad som får mig på topp. Vill ha hem mitt Hjärta nu, nu har hon varit borta hemifrån alltför länge! Jag behöver ha henne vid min sida nu, känner mig stark när jag har henne vid mig! Vill ha henne hemma nu! Nununununu!!!

Jag behöver bara henne, jag klarar mig utan dom andra. Jag behöver bara mitt Hjärta, där har jag min kärlek! Hon älskar iallafall mig, och vill ha mig, och vill vara med mig. Alla andra känns bara som att dom leker med mig, testar mig och har sig. Jag orkar inte med det längre.



Förlåt, men kände bara att jag var tvungen att få skriva av mig hur jag känner det just nu.. Och med det här sagt, så ska jag ta och cykla till jobbet!

1 kommentar:

  1. min älskade älskade, baby-girl<3, du kommer klara dig igenom det här! lovar dig det, och jag finns med på varje steg du tar! Jag saknar dig innerligt, det vet du. Men snart kommer jag hem!
    och du vet att jag finns där, everyday!<333

    SvaraRadera