torsdag 5 augusti 2010

5 augusti 2010

God förmiddag, god eftermiddag, vad man nu säger! Jag har ingen koll på det där. Haha. Det blev lite dåligt med uppdatering igår och idag, men nu kommer det lite iallafall.

Vi va ju till busborgen igår som ni vet, och jag kan lova att det va fullt med folk där. Det va så mycket folk att det va jätte varmt redan innan man ens kommit in till lokalen. Men jag tror att dom där andra filurerna hade kul ändå. Jag satt mest bara och tittade på eftersom att jag är så hostig. Tror faktiskt att jag börjar bli förkyld, för nu nyser och snorar jag hela tiden också. Men det får visa sig.

Efter vi hade vart på busborgen igår så ville Filip ha plättar, och Tomas ville ha pannkakor, så jag försökte mig på att göra både och. Haha. Och jag kan lova att det inte är lätt att göra plättar när man bara har en vanlig stekpanna. Haha. Dom var ju halvsmå, och absolut inte runda. Haha. Det va lite kul. Jag kunde göra vanliga pannkakor, men jag kunde inte vända dom själv, så jag ropade på Tomas varje gång jag skulle vända så fick han vända dom åt mig. Haha, det va också lite kul. Efter det så fick dom spela lite, sen åkte vi till Fagersta en sväng.

Vi åkte hem på kvällen igen, och tog det lugnt. Kollade på lite film och gick och la oss. Nu sitter jag iallafall här, och Tomas är i Eskilstuna där han har vart hela dagen. Han skulle spela golf med sin farbror där, så får hoppas att det går bra för dom. En annan har mest tagit det lugnt, tvättat och kollade på Vampire Diaries. Nu har jag även duschat och fixat mig. Tänkte visa hur dagens outfit blev, så här kommer lite bilder :)

Klänning/linne från Gekås Ullared - ca 99 kr, Armband från Gekås Ullared - ca 99 kr, Leggings (gamla) från H&M - kommer inte ihåg priset, Roshårspänne/brosch från Glitter - ca 150 kr, Vita pärlörhängen från H&M - kommer inte ihåg priset. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar