fredag 6 augusti 2010

Fredag = mys!

Sitter här och äter lite frukost, varken det bästa, nyttigaste eller mest mättande, men jag äter iallafall. Har aldrig någon aptit när jag inte är helt frisk, så jag tvingar i mig maten. Min frukost består av två tunnbröd (såna där som är hårda), fyra dubbel smörgåsrån och en kopp te med honung i.

Tomas är och spelar golf som vanligt (nästan iallafall), fast den här gången är det tävling. Han ska tävla imorrn och på söndag också, så får väll hoppas att han vinner. Inte för att jag har någon aning om vad det är det tävlas om. Tomas sa det igår tror jag det va, men jag kommer inte ihåg va det va! Haha, så intresserad va jag, haha!

Nej, men idag ska jag iallafall över till Fagersta när Tomas kommit hem igen. Tomas ska vara barnvakt till mina syskon ikväll, och jag ska hem till Cattis och ha det lite mysigt. Haha, det där kan man tolka hur man vill, haha. Men jag vet iallafall vad jag menar :P Hoppas bara att hon står ut med mitt hostande. Haha. Ska även hem till mor och äta hemmagjord pizza, och det va jag som bestämde att det skulle vara det. Jag fick två alternativ, och det va lasagne eller hemmagjord pizza, och då va ju inte valet så svårt eftersom att jag inte är sådär super duper förtjust i lasagne om man jämför med hemmagjord pizza! Haha. Jag ska även skjutsa och hämta mamma plus Robban i Avesta, dit dom ska ikväll.

Ah, innan det då? Ta ner tvätten från torkställningarna, bränna musik på skivor som vi kan ha när vi åker upp till Luleå, städa upp lite, packa ihop lite som jag ska ha med till Fagersta.. Sen vet jag inte riktigt.
Någon som har nått förslag?

Dagens outfit!

Halsband från Gekås Ullared - 150 kronor, Linne från Lindex - 99 kr, Haremsbyxor från H&M - 70 kr, Armband från Parken Zoo - vet inte pris, fick det för ett x antal år sen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar