lördag 14 augusti 2010

Skellefteå

Idag blir det att åka vidare! Så idag ska vi åka till Skellefteå, där Rollebollen bor. Det vill säga Roland som är Tomas yngsta storebror. Vi ska åka till honom idag och sova kvar så ska vi åka hem imorgon sen. Vet dock inte när än som vi kommer hem imorgon, men får hoppas på inte alltför sent eftersom att jag ska upp och jobba på måndag. Måste även komme ihåg att prata med chefen lite på måndag, och kolla lite skolor och sådär. Jag tror jag har kommit på vad jag vill plugga till!

Nu ska vi strax äta iallafall sen ska vi åka till Skellefteå!

Och jag måste bara säga att jag saknar familjen och vännerna i Fagersta, men nu kommer jag snart till Fagersta igen, så då ska jag ta mig tusan umgås lite med dom också!!

Och den här veckan har gått riktigt fort, vilket jag tycker är lite tråkigt. Hade vart lite skönt att vara här någon dag till faktiskt. Men nu ska jag gå och vara lite social med Tomas och Doris!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar