onsdag 18 augusti 2010

Seeeeeg

Det kan jag garantera att jag är. Frussen och trött, och riktigt riktigt seg. Känns inte så frestande att gå till jobbet längre, men det är bara att bita ihop tills jag hittar ett nytt jobb. Så är det bara. Även om det ibland inte är så roligt alla stunder, så är det bara att försöka se det positivt. Jag har lång helg iallafall. Eller lång och lång, en dag extra. Så imorrn är sista dagen på den här veckan som jag jobbar, och nästa vecka är det bara 3 dagar jag jobbar, sen är det bara att jobba på till november, då jag är ledig nästan hela november. Skönt, då ska jag vila upp mig riktigt ordenligt och bara glömma bort allt som har med tid att göra!

Nu ska Tomas få kolla på mitt CV, och så ska jag byta musik på min mp3, och efter det krypa ner i soffan med en skål popcorn och en film på tvn :) Bara mysa med min älskling <3

Någon som har förslag på vad jag kan skriva om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar