lördag 28 augusti 2010

Sköna lördag :)

Nu är det dags för frukost, sen fixa mig innan jag ska ner till stan och träffa min älskade mamma :) Så ska vi handla lite, och äta lite sushi :) Mums, som jag har längtat efter en dag med min kära mamma, och bara henne. Eller ja, Adele skulle tydligen också med, så det blir ju inte bara mamma, men nästan.

Och ikväll nalkas det festligheter :) Det ska bli trevligt, fast det är festligheter i Fagersta och inte här i Västerås. Först kräftskiva hos mor, och lite fest där, sedan hem till Michelle där alla mina tjejer är, nästan, och vara där innan man drar till Green Man då det är höstfest :) Det blir nog roligt roligt :) Och Tömmas ska med :) Dock ska inte Kåtinka det då hon ska jobba :( Men men, så är det när man är arbetslös, då får man lov att ta alla jobb som man kan få..

Bjuder på den här bilden på mig, Amanda och Monica från kryssningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar