onsdag 4 augusti 2010

Vet inte vad jag ska säga

Besvikelse och tystnad, finns det nått värre än det ? Det tror jag verkligen inte att det finns. Någon kan säga att den hatar mig, det rör mig inte speciellt mycket i ryggen, men när någon är riktigt besviken och ger en tystnad, då känns det. Då mår jag dåligt av mig själv och är djupt besviken på mig själv. Så jag antar att jag förtjänar det här, och inte förtjänar det där andra. Men så är det väll också ibland. Inget jag kan göra så mycket åt just nu..

Plus att jag inte heller kan åka till Borlänge på fredag :( Jag har inte tillräckligt med pengar för det :( Jag som verkligen hade sett fram emot det, men vad ska man göra. Biljetten kostade nästan 200 kronor, och jag har inte ens 100 kronor på kontot. Så det blir lite svårt att ta sig dit.. Får se om jag kan komma över nästa månad istället, vilket jag verkligen hoppas.. Jaja, får väll se fram emot då istället. Man får ju försöka göra det bästa av situationen istället för att deppa ner sig.

Vad händer för alla andra annars då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar