torsdag 26 augusti 2010

Dålig uppdatering

Jag har vart lite dålig på att uppdatera igen, men jag skriver väll in ett snabbt inlägg som vanligt. Ska ju snart ner till bussen, för jag ska ju till jobbet, sen är det helg igen =P Haha. Konstig vecka med helg två gånger. Haha.

Har vart på kryssning med Ann Irene och Amanda, Monica, Mary-Ann och Peter. Fast jag va ju så klart med Ann Irene, Amanda och Monica, haha, inte hänger vi med dom äldre heller ;)? Haha. Fast det va ju mest pensionärer på båten, men vi hade kul ändå.

Igår va jag helt slut när jag kom hem, så packade bara upp, betalade räkningarna och försökte fixa matlista.. Haha. Och sen åt vi hämtmat på kvällen när Tomas kom hem. Orkade verkligen inte ställa mig och göra mat, så det fick bli så. Haha.

Nej, nu ska jag leta fram min fleecejacka, sen börja klä på mig, och kanske försöka få ihop matlistan igen då...

Förresten, hjälp mig med att komma på en varmrätt! Jag har kommit på förrätt och efterrätt, men kommer verkligen inte på varmrätten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar