söndag 1 augusti 2010

Dagen efter

God morgon!

Måste börja med att säga tack till alla som var här igår och gjorde det trevligt! Jag tyckte det va jätte trevligt igår iallafall, och idag mår man som man förtjänar, plus att jag har fått världens mensvärk, som jag alltid får när mensen kommer. Får hoppas att mensvärken ger med sig, annars kommer jag inte kunna jobba den här veckan. Och det skulle ju inte vara bra, men det är ju tur att min chef vet hur jag blir när jag får mensvärk. Jag kan verkligen inte jobba då, det blir att jag bara sitter och försöker få bort smärtan, för när jag står upp och har mig så gör det bara ännu ondare.

Och en sak som va riktigt skönt när man vaknade idag var att det inte fanns nå flaskor att plocka undan, så det var skönt. Det va Tomas duktig och gjorde inatt innan vi gick och la oss, så det får jag tacka honom riktigt ordentligt för. Min lilla älskling är så duktig! Så idag ska jag dammsuga, torka golvet och torka av bänkarna. Fast jag har redan dammsugit, så det är bara det andra kvar. Och sen ska jag åka till Fagersta med Sabina och min bror, för jag ska hämta min lillebror. Så lär ju åka ganska snart tror jag. Vi ska väll bara göra klart oss, och lägenheten. Sen blir det nog att åka. Hur jag nu ska klara av det, men det gör jag nog. Det ska iallafall bli riktigt mysigt att ha min lillebror här kan jag lova. Och idag ska vi bara gosa i soffan med massor med filmer och gott! :) Hihi, riktig slödag fast ändå inte, men det gör ju inget. Finns ju inget speciellt som måste göras idag, så det är skönt.

Och nu har min lilla söta Sabina vart snäll och värmt min vetekudde åt mig och lagt den på min mage :) Hon är go hon :)

Nej, nu ska jag snart fixa resterande som ska fixas..

XoXo
LiHo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar