söndag 29 augusti 2010

Dagen efter

Jadu, man mår ju som man förtjänar dagen efter, eller är det inte så? Okey, så dålig är jag faktiskt inte, är bara helt slut i kropp och själ! Jag hade riktigt trevligt igår måste jag säga :) dock blev det inte så mycket festande med tjejerna, men jag träffade på dom lite då och då där ute på krogen. Plus att man träffade på lite annat folk som man inte sett på länge som t.ex. Linette, Elina, Stefan, Johan, lelle och en hel massa annat folk. Måste dock säga att jag tyckte det va lite väl mycket puttande och grejer när man var där inne på gm, men vad ska man säga? Det är tyvärr sånt man får tåla i den här staden. Och så träffade man på chefen där också , och några stammisar från jobbet som chefen umgås med, och så fick man en present av honom också ;P haha. Fick en Mexx parfym. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men den luktade gott iallafall :)

Idag blir det inte riktigt en slö dag. Tänkte att jag skulle gå och duscha snart, och sen kanske gå och hämta mina kära små syskon som är hemma hos sin farmor just nu. Vill busa med dom innan vi ska åka hem igen. Plus att jag ska tvätta sängkläderna i gästsängen. Hemma sen ska jag försöka hinna med en hel massa sale som t.ex. Laga m at, städa, skriva ett ordentligt cv, fixa en ny bild på mig, skriva personligt brev och söka minst ett jobb! Så det är lite saker som jag ska hinna innan den här dagen är slut , men det ska nog gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar