söndag 8 augusti 2010

Snart åker vi!

Och innan dess har jag en del jag måste fixa. Tomas är på golfbanan och spelar sista tävlingen idag, och när han är klar så ska jag hämta honom och vi åker till Luleå. Men som sagt, innan dess har jag lite att fixa. Jag ska packa åt mig, städa ur bilen, gå till affären och panta + lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår (Brothers) som jag tycker va jätte bra faktiskt, jag ska städa, fixa disken, städa, packa in allt i bilen.. Nått sånt. Jag har säkert glömt något, men haha, det kommer väll fram när jag håller på och fixar xD Justja, fixa mat som vi har i bilen. Eller mat och mat, mackor, och fixa min kur för hostan (Coca-cola och ingefära som man kokar upp tillsammans, sen dricker man det medans det är varmt. Tre dagar dricka sånt, sen är hostan borta). Om ni tycker det låter äckligt så är det faktiskt inte så farligt. Det är en kur jag fick lära mig av kocken på mitt jobb (Den gamla kocken som inte längre jobbar kvar), och det börjar hjälpa redan första dagen faktiskt.

Nej, nu ska jag försöka fixa en skiva med musik, och sen ska jag sätta igång med allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar