måndag 30 augusti 2010

Trött....

Det kan man ju säga att man är. Och som vanligt ska jag strax sticka till bussen. Men usch vad jag inte tycker om att vara såhär trött hela tiden.. Måste börja sova lite mer.

Jag visade aldrig bilderna igår, då jag direkt när jag kom hem kollade grejerna från Nelly.com, och dom flesta kläderna får åka tillbaka. Men det som jag behåller ska jag visa sen idag när jag kommer hem. Och efter att jag hade kollat grejerna så satte jag mig här vid datorn och kollade efter jobb på arbetsförmedlingens hemsida.. Vid 20.00 kom Tomas hem, så då gick vi ut och gick på en halvlång promenad. Det va faktiskt skönt, och samma sak blir det idag. Fast idag ska jag försöka få ordning på mitt CV också, så att jag kan skicka in det till alla dom där jobben som jag hittade. Men nej, nu måste jag kila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar