torsdag 19 augusti 2010

Tuesdag

Jaha, då va det torsdag idag då. Sista dagen på jobbet på den här veckan. Skönt! Så imorgon bär det av till Göteborg för att spendera helgen där tillsammans med Tomas. Det hoppas jag ska bli riktigt trevligt och mysigt faktiskt!

Så idag gäller följande:
1. Plocka ihop all tvätt och lägga där det ska vara
2. Städa upp överallt så att det är snyggt och fint.
3. Packa
4. Träna

Det är väll det jag vet nu iallafall som gäller idag. Eller ah, ska väll duscha också, men det brukar man ju göra efter att man har tränat, hoppas jag iallafall.

Jag har iallafall nyss kommit hem från jobbet också, så det är skönt. Tänkte sätta mig och vila en liten stund bara innan jag sätter igång med allting. Kanske skriver ett inlägg innan jag går och lägger mig, eller imorrn innan vi åker. Det visar sig. Men ska försöka få in ett inlägg till iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar