torsdag 12 augusti 2010

Farmordags

Nu har man ätit frukost, eller håller fortfarande på och äter. Idag ska jag och Tomas åka till Tomas farmor och hälsa på henne, så jag ska äta klart och sen gå in i duschen och göra mig klar.

Kan säga en sak, och det var att igår åkte vi bil så det räckte och blev över, för vi åkte överallt och ingenstans, och jag va så trött igår så jag somnade i bilen hela tiden. Och vi åt på pizzeria okey igår också, och det kan jag lova att jag aldrig skulle rekommendera för någon. Jag tog pasta med kyckling, och den va riktigt vidrig. Tomas och Larre tog pizza, och jag vet inte riktigt vad dom tyckte om maten, men det jag åt var inte så jätte gott, det kan jag lova.

Nej, dricka upp mitt te och sen fixa mig och hoppas på att huvudvärken försvinner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar