onsdag 4 augusti 2010

Host host

Hostar sönder min hals tror jag, det känns iallafall så, och inte är det skönt.

Sitter iallafall här nu, fortfarande hemma från jobbet, och har duschat och ätit frukost. Ska väll ut på balkongen och spela yatzy eftersom att det är en person som så gärna vill spela det. Nämner inga namn, men tror att det är någon som jag bor med iallafall ;) Haha.

Idag ska dom här två killarna här iväg och busa på busborgen, och jag ska ta det lugnt. Jag följer med dit, men jag tänker inte busa, för då hostar jag väll ihjäl mig, och det vill jag ju inte. Får se om mamma och dom kommer över och följer med till busborgen också.
  Nej, dom skulle inte komma tydligen. Fick ett sms nyss att dom skulle hoppa över det, så då kommer dom inte.


Och jag måste bara säga det att jag verkligen inte tycker om när människor ljuger för mig. Det är bland det värsta jag vet, tycker att man kan vara ärlig istället och säga sanningen, men tydligen inte. Men men, det är väll så det är ibland.

Nu ska jag väll ut och spela med den där knäppgöken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar