tisdag 31 augusti 2010

Oonnssddaagg

Hoppas att den här dagen blir bättre än gårdagen, och att den går lite snabbare på jobbet. Igår var verkligen inte min dag, så därför hoppade jag över att skriva efter jobbet. Nu sitter jag iallafall här och tänkte passa på att lägga upp bilderna som jag lovat er. Först tänkte jag bara lägga upp bilderna på maten jag gjorde i söndags, men tror även jag lägger upp det som jag ska behålla från Nelly som kom hem i måndags. Måste komma ihåg att skicka tillbaka det andra idag också, och så ska jag skicka efter lite annat också.

Nu jäklar, nu har jag börjat ta tag i mitt liv också. Blev en timmes promenad både igår och i måndags på kvällen när Tomas hade slutat. Och det ska det blir resten av veckan också. Vi ska vara duktiga!

Nätmelon med räkröra
Oxrullader, färskpotatis, vitlöksbröd, svartvinbärsgele, sås,  och lite blandad sallad.








Det va maten det där, så jag ska väll visa mina nya skor nu :)


Underbart sköna är båda skorna! Men nu ska jag göra mig klar innan jag måste dra till bussen!

1 kommentar: