lördag 21 augusti 2010

Heeeeelsköööönt!!

Nu har man precis ätit frukost här på hotellet, så jag kan lova att jag är riktigt riktigt proppmätt! Duschat har jag redan gjort, så det behöver jag inte tänka på just nu. Det som jag ska göra nu innan vi ska ner till Liseberg är att borsta tänderna och sätta på mig mascara. Idag ska det bli en heldag på Liseberg, eller åtminstone så länge vi känner att vi orkar vara där. Undrar bara vilka karuseller som jag kommer få med Tomas på och vilka som jag kommer få lov att åka själv. Ja, det visar sig helt enkelt. Jag är ju galen i karuseller, så jag kommer väll åka som en galning och hela tiden skulle jag tro! Haha!

Nej, nu är Tomas klar i duschen, så jag aska väll göra mig klar nu! Kommer kanske ett inlägg senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar