söndag 15 augusti 2010

Dagen för hemfärd

Idag är dagen för hemfärd! Fast ännu är vi kvar, för här ska ätas frukost! Eller jag är inte så speciellt hungrig så jag äter väll bara lite yoghurt eller så, så får dom andra äta. Mot lunchtid tror jag att det blir att åka hem, för som sagt så får vi ju inte komma hem så sent eftersom att jag ska upp och jobba imorrn! Ska även förbi min kära mor imorrn, det ska bli trevligt. Jag har saknar dom!!

Imorrn ska jag även börja med mitt nya liv, och den här gången ska jag klara det, så enkelt är det! Nu ska jag inte göra mig själv besviken! Nu ska jag vara riktigt duktigt faktiskt!!

Måste bara få säga att jag älskar min familj, mina vänner och min älskade sambo/pojkvän över hela mitt hjärta! Utan dom skulle jag inte vara den jag är idag!

1 kommentar: