onsdag 1 september 2010

2 dagar kvar, fast ändå 1 dag

Så är det :) Imorgon får jag hem till mamma och mysa lite då  jag ska sova där. Så blir inte att åka hem nånting imorgon. Och på lördag ska vi till mormor och morfar eftersom att mormor fyller 65 på tisdag. Efter det blir de Sabina sen hem med min lilla bebis Elias. Han ska vara hos oss från lördag till söndag, så vi ska ha det lite mys med honom. Men blir ju inte alltför mycket lugn och ro, vi ska ut och gå också :) Haha. 3 dagar i rad har vi vart ut och gått nu en timme, och fler kommer. Spelar ingen roll om vi inte orkar, så ska vi ut och gå iallafall. Fast idag blir det en sen tur, eftersom att Tomas slutar 20.15.

Och allt det här kämpandet från min sida har gett resultat. 2 kilo mindre nu i morgonvikt. Det är nånting. Får se sen hur mycket min kvällsvikt är på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar