onsdag 22 september 2010

23 september

God morgon allihop!

Jag måste bara säga det att jag känner mig riktigt glad, jag vet inte vad det beror på. Men hela veckan på jobbet har gått jätte bra, smidigt och snabbt, och nu äntligen är det snart fredag. Då slutar jag där, som alla nog vid det här laget har förstått eftersom att jag tjatar om det, men jag är bara så himla glad över att jag fick jobbet här på Media Markt. Det känns så himla skönt, för jag slipper sitta och pendla hela tiden, plus att jag har mycket bättre lön, och alla där verkar helt underbara!

Jaja, än är vi inte där. Hittills så sitter jag här i mitt kök och ska äta frukost, innan jag ska åka till Fagersta och jobba. Så som sagt, än är vi inte där. Man ska inte springa för långt fram i tiden, för det kan ju bara bli fel. Bara att kolla på hur det gick när jag va i Göteborg, fast det ska vi inte prata om, för  det va inget roligt minne. Eller var och var, det är inget roligt minne.

Idag då? Ja, det händer väll inget speciellt utöver det vanliga. Ska till jobbet, åka hem, äta mat och ut på promenad. Det är som vanligt kan man säga. Men det är ju bara för att jag typ inte har någon ork när jag sitter och pendlar såhär, så det kommer nog finnas mer energi i min kropp sen när jag börjar jobba här i Västerås.

Jag får långledigt den här helgen kom jag på. Jobbar inte måndag tisdag, och inte nu i helgen heller. Haha. Så blir långledig, för onsdag-torsdag är det ju Media Markt som gäller, så ska vi ha introduktion, och fredag så jobbar jag. Efter det så är jag ledig lördag-söndag-måndag tror jag det var. Haha. Som sagt, har hela oktober-schemat, men har inte det framme just nu.. :P


Min nya arbetsplats :)

1 kommentar:

  1. vännen, du kan väl fortfarande vara med den 9e med ditt nya schema?

    SvaraRadera