torsdag 2 september 2010

FREEEEEEDAAAAAAG!!!!

Äntligen säger jag! Sista dagen den här veckan, sen är det helg! Yees, och gud va skönt!

Det blir att spendera hela min fredag i Fagersta, men det gör ingenting. Det är ju jag som har valt det själv faktiskt :P Haha. Efter jobbet ska jag en sväng till min kära väninna Ann Irene och snacka lite skit som vanligt. Haha. Och efter det blir det hem till mamma och äta tacos. Ska även hinna med att sola och ut på en promenad idag..  Funderar på om jag ska ta den där gamla rundan som jag tog några gånger för jätte jätte längesen. Den tog kanske en eller en och en halv timme att gå, så det är ju alldeles lagom. Ska även mysa med mamma idag med någon bra film och något gott till den :) Hihi :)

Men nej, nu ska jag dricka upp mitt te, sen börja bege mig till bussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar