söndag 12 september 2010

Söndag

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev, men jag har haft lite fullt upp och sådär, det kanske blir bättre igen..

Jag har vart duktig och tränat på något sätt varje dag förra veckan, och det ska fortsätta så. Allting kommer fortsätta, det är inte så lång tid kvar tills man ska åka till Thailand, och jag vill verkligen ha tillbaka den kropp jag är nöjd med. Så är det bara. Vill ju vara nöjd med mig själv när jag ska gå där i bikini och grejer, eller hur? Men som sagt, har kommit igång bra, och hela helgen har jag hållt vikten på 69, även fast jag har ätit massa skräp och grejer! Det tycker jag är riktigt bra faktiskt!

Har haft Saga och Filip här hela helgen, och det har vart både mysigt och jobbigt. Dom har varit väldigt duktiga på att bråka, och Saga har vart på sitt "roliga" humör en hel del. Men dom är mysiga ändå..

Igår gick vi på bio, och hade det lite mysigt. Idag har vi städat och fixat i lägenheten, och nu kikar vi på film. Sen blir det lunch och ut en stund, vi behöver komma ut, kan inte sitta inne en hel dag. Det går inte.

Hade förresten mina nya klackskor igår, dom där lila, och det va ju roligt. Eller inte! Dom gick sönder efter att jag haft dom på mig i kanske 10 minuter. Hela klacken vek sig, så jag ska skicka tillbaka dom! Lite tråkigt, för jag älskade verkligen dom skorna..

Men men.. Nu ska jag kika på filmen med ungarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar