söndag 26 september 2010

Måndag

Nu är det måndag, fast jag tycker inte det känns som det eftersom att jag är ledig. Det känns jätte konstigt att jag inte är på väg till Fagersta nu för att jobba, men det tar väll en liten stund innan jag kommer in i det att jag faktiskt inte jobbar där längre, utan att jag faktiskt jobbar här i Västerås nu.

Och för ovanlighetens skull (eller inte) så sitter jag här och äter frukost :) Tomas ligger fortfarande och sover, han börjar inte fören klockan 12 idag, så han har lite sovmorgon. Men jag tvingar upp honom halv 9 iallafall, så ska vi ut och gå och samtidigt gå förbi Colorama och kolla på tapeter till köket! Så det ska bli fint i köket också nu, så det känns faktiskt riktigt skönt.

Blev förresten aldrig någon koll efter julsaker igår, jag städade hela lägenheten och så blev klockan mycket så jag åkte och hämtade Tomas, och sen åt vi mat och sådär. Så jag hann inte, så kanske hinner det idag. Idag på morgonen så har jag förresten städat i badrumsskåpet, så nu är det fin fint i det! Haha, jag och min städmani. Men nu har jag ju ork och tid att nyttja det, så nu blir det riktigt fint och sådär överallt. Förut hade jag ju inte ork att ens hålla rent på köksbordet, och sådär. Det stod grejer överallt, och låg grejer överallt. Men nu ska det inte bli så, det borde inte bli så eftersom att jag jobbar här och är ledig mer nu än vad jag var i Fagersta.

Jag har många funderingar på den här dagen, vad jag ska göra och inte göra, men det blir nog bra till slut allting. Haha.

Nej, nu ska jag äta upp min frukost, så att vi kan ut och gå sen utan att jag får jätte ont i magen.. Fast får väll inte gå så fort som vi brukar göra annars, det är väll inte mer med det!

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar