onsdag 22 september 2010

Livet leker!

Så känns det just nu iallafall! Sitter här med lite mat, och har precis fått mitt schema för oktober, vet ni hur underbart det känns? Allting går verkligen bra just nu, eller ja det har det väll gjort typ hela tiden. Jag har ju haft jobb hela tiden efter studenten, så man ska ju inte klaga. Men att jag har sån tur att jag får nytt direkt på första jag söker, det är inte illa. Men det känns riktigt skönt faktiskt, allra helst när jag fick reda på att hon var positiv till mig redan från början!

Nej, det ska bli jätte skönt och jätte kul att börja jobba på Media Markt faktiskt, det kan jag inte neka till. Så är det bara..


Satt och funderade idag på tåget förresten, på hur mycket kompisar man har haft genom åren, och att man typ inte är kompisar eller knappt har någon kontakt med kanske mer än hälften. Man kanske pratar med en fjärdedel av alla ens kompisar som man har haft genom alla år. Satt och tänkte på att jag har haft massor med kompisar lite här och var, men jag pratar aldrig med dom längre, och jag vet inte ens om dom skulle känna igen mig om dom såg mig nu. Alltså, det är ju lite skrämmande faktiskt när man tänker så ibland. Det tycker jag iallafall, men jag vet inte. Det kanske bara är jag, eller?

Haha oj, jag skriver så mycket just nu att jag glömmer bort att äta min mat, det är ju inte så bra. Haha.

På fredag slutar jag på Dragon Palace, och sen är det fullt upp med massa andra planer, så ja, det blir väll inte en ledig stund på nån dag. Haha. Första dagen på onsdag på Media Markt iallafall. Eller ah, det är introduktion om jag har fattat det rätt, alltså får jag inte betalt då. Tror jag. Jag vet inte riktigt, har inte fattat så mycket ännu. Haha.

Men nu ska jag äta min mat, Tomas och Mats sitter i vardagsrummet och kollar på hockey, så jag har placerat mig i köket med min kära dator :P Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar