söndag 26 september 2010

Food!

Äntligen får man lite mat i magen! Jag har vart hungrig ett bra tag nu, men jag var tvungen att vänta till efter 12 eftersom att Vero Moda öppnade 12 och jag orkade inte åka fram och tillbaka hela tiden. Så nu sitter jag äntligen och får i mig lite pizza som blev kvar från igår när vi gjorde pizza. Det är riktigt gott måste jag säga, när man gör sin egen pizza! Annars tycker jag inte om pizza, haha.

Så nu har jag iallafall skjutsat Tomas till jobbet, varit till IKEA en sväng och lämnat tillbaka Cattis byxor till Vero Moda. Nu ska jag äta min mat, sen sätta igång här hemma :P Det kommer nog bli riktigt rent och fint överallt sen när jag är klar. Har ju tre dagar hemma, så ja, det hinns med massor för mig.

Nej, nu ska jag kolla reklamen som vi fick hem idag, och äta upp min mat! Skriver väll senare!

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar