lördag 25 september 2010

Filmtime!

Nu blir det dags att mysa ner i soffan och kolla på film tillsammans med Bella och Tömmas :) Vi har varit och handlat idag och efter det åkte vi hem och gjorde pizza. Så idag blev det hemmagjord pizza, och det var faktiskt riktigt mysigt tycker jag. Hihi, så nu blir det som sagt att mysa ner i soffan med dom där två härliga människorna. Älskar dom verkligen! <3<3

Igår var det mys tillsammans med min älskade Kåtinka, då mös vi ner i soffan och kollade på film. Och det var också riktigt mysigt faktiskt, hihi. Älskar den människan också riktigt mycket <3

Idag var det mys med Kåtinka och min älskade mor i Avesta. Det var riktigt uppskattat måste jag säga! Hela den här helgen har vart riktigt mysig tycker jag, jag tackar alla som har gjort den till det det blivit av den! Tack så mycket, jag uppskattar det verkligen!

Måste säga det att jag älskar mina vänner (dom riktiga vännerna som jag vet vart jag har dom och som jag vet älskar mig också, och som jag vet finns där om jag behöver dom) och min familj <3 Och får ju inte missa min andra del, min älskade sambo och pojkvän! Älskar er alla så himla mycket så det faktiskt inte ens går att beskriva!! Utan er så skulle jag inte vara den jag är idag, och jag tackar er för all kärlek som jag fått av er, och för att ni har haft det tålamod ni har haft med mig! Älskar er så himla mycket <3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar