måndag 27 september 2010

Rastlöst?

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på just nu. Andra lasset med tvätt är i maskinen och är snart klar, så då ska jag hänga upp den och slänga i ett till lass, och jag har ju två lådor som jag kan städa ur lite, men sen då? Jag har redan städat hela lägenheten, det gjorde jag igår. Jag har kollat på det avsnittet av Ghost Whisperer som jag somnade till igår, och jag har skrivit upp lite julsaker. Jag har kollat med mamma och gardiner.. Sen då? Vad ska jag göra? Vi har redan varit ute och gått idag, och jag känner inte för att gå en vända till när det blåser så som det gör ute.

Så ja, vad ska man göra? Äsch, jag har ju fantasi, jag kommer nog på nånting så småningom. Haha.

Längtar iallafall till på onsdag då jag får komma bort hemifrån lite, men än så länge har jag fortfarande en hel dag hemma! Kommer börja klättra på väggarna snart känner jag..

Nej, nu ska jag kolla igenom dom där lådorna och försöka fixa till lite, och fixa med tvätten sen får vi väll se vad jag hittar på.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar