måndag 27 september 2010

Tisdag

Idag händer det lite saker! Eller just nu är det ganska lugnt, sitter här i köket med min kopp te och Tomas sitter och äter sin frukost. Han ska iväg och jobba idag igen, vilket jag också vill, men jag får vänta till imorrn. Fast idag har jag lite annat för mig än att bara sitta hemma, så det känns riktigt skönt.

Först ska jag ner till stan och ta en fika med min storebror (funderar på att gå ner dit faktiskt, för jag har inte vart ute och gått nånting idag ännu) och sen ska jag dra mig till Fagersta med bilen för att hälsa på min kära mor och även min kära storasyster. Det var ett tag sen man träffade dom kan jag ju lova, så det känns skönt att få träffa dom igen. Det blir ju lite så när man bor i en annan stad och nu även kommer jobba i den staden. Så då blir det att man inte ses så ofta, men man får försöka ses så ofta som det bara går, eller hur? Man kanske inser hur mycket dom faktiskt betyder för en, även fast att jag redan vet hur mycket dom betyder för mig men iallafall. Eller vad tror ni?

Nej, nu ska jag vara lite social med Tomas innan jag ska skjutsa honom till jobbet.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar