torsdag 23 september 2010

Sista dagen!

Fy vad skönt säger jag bara! Idag är sista dagen på Dragon Palace! Visst, det är lite tråkigt också för jag trivs ju på självaste restaurangen, men det är så himla drygt att pendla varje morgon och allt det där. Så idag är sista dagen, och jag ska bjuda på lite kladdkaka med vaniljvisp tänkte jag. Nadia hade ju med sig hemmagjord tårta igår, som va riktigt god måste jag säga! Och Staffan hade med sig tårta i onsdags från Vallonen :P Den va också god, men det finns ju ingenting som slår hemmagjort, eller vad säger ni?

Klockan är 07.08 just nu, så det är ca 20 minuter kvar tills jag ska gå ner till bussen, men innan dess så ska jag dricka upp mitt te, packa ner allting som ska med till jobbet idag, fixa fram ett par skor, och fixa mig det sista.

Idag ska jag även iväg till Tomas frisör och kolla lite priser och sådär, och sen ikväll blir det festligheter. Då ska jag iväg till Elina och sen blir det utgång på nån krog här i Västerås. Vet dock inte vilken dom har tänkt sig, men det visar sig väll. Får se vad man ska ha på sig ikväll då, jag har aldrig någon koll på sånt där. Men nej, dricka upp mitt te va det och fixa lite!

Kommer kanske ett inlägg ikväll, så kanske ni får se hur jag ser ut då också :P Haha

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar