lördag 25 september 2010

Blogg...?

Assa, jag blir helt knäpp på den här bloggen. Jag fattar verkligen inte ett dugg hur den fungerar här. Jag har ju alltid haft blogg på blogg.se, men sen ville jag ju göra ny och då blev det ju här, och här fattar jag verkligen noll kan jag ju lova.

T.ex. så skulle jag lägga till en blogg som jag följer, men jag skrev fel så dom blev det en annans blogg som blev tillagd, och sen ville jag ta bort den, men det gick inte. Och jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska göra för att få bort den! Det är lite drygt, för jag har aldrig läst den människans blogg nämligen, och jag vill ju inte läsa den heller. Det är ju en annan som jag vill läsa, så jag vill ju få bort den! Får försöka lösa det på något sätt...

Vad händer för alla idag då?

Jag ska iallafall vara hemma, för jag jobbar inte. Börjar inte jobba fören på onsdag, så jag ska försöka roa mig på massor med olika sätt. Men idag vet jag iallafall vad jag ska göra, och det är att jag ska fixa här i lägenheten för det ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig just nu.. Så ska jag ner till stan också och lämna tillbaka ett par byxor som min kära vän köpte igår, och så tror jag att jag kanske ska ta mig en sväng till IKEA. Det beror på om jag skjutsar Tomas till jobbet eller inte, alltså om jag har bilen eller inte. Tror även jag ska kolla efter lite bilder som Tomas ska få skriva ut på jobbet imorrn.

Kolla efter lite julsaker? Det börjar ju närma sig jul, så det kanske är dags att börja fixa sånt så att man inte står där helt utan julsaker när det är jul? Nej, så ska det inte bli, så jag ska börja kolla redan nu, och kanske beställa lite nu. Eller nu och nu, ska börja kika idag iallafall. Ska kolla med mamma om hon har nå julgardiner också som hon inte använder. Man försöker ju ta till så billigt som möjligt, eller vad säger ni?

Ja, som sagt det där är min dag. Får se hur mycket jag hinner med av allting, men skulle tro att jag hinner med det mesta eftersom att jag redan är uppe. Haha. Nu ska jag ta tag i köket iallafall :P

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar