onsdag 29 september 2010

Andra dagen

God morgon!

Idag har jag min andra dag på jobbet, andra dagen som introduktion. Det känns jätte bra hittills faktiskt, så tror det kommer kännas bra efter också. Det här gillar jag! Idag är det 10-14 som gäller, och får se vad min chef hittar på till mig. Efter jobbet idag så kommer jag komma hem till en tom lägenhet då Tomas som sagt ska åka till Stockholm, och dom åker runt 13, så som sagt, jag har en hel lägenhet för mig själv. Och jag vet inte riktigt när dom kommer hem heller, men jag antar att jag kommer ligga och sova då. Så ikväll blir det lite egen mys här hemma, och imorrn är det jobb igen. Då börjar jag 14 och slutar 20.30.

Nej, nu ska jag äta min frukost tillsammans med Tomas. Kommer ett inlägg sen igen när jag kommer hem från jobbet.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar