onsdag 29 september 2010

Första dagen klar

Så är det! Första introduktionsdagen klar, och det gick väldigt bra faktiskt. Väldigt mycket information och sådär på en gång, men så är det väll. Känns som en stor röra i mitt huvud just nu, men det kommer nog gå bra. Det känns jätte bra att jobba där faktiskt, även om jag bara har vart där idag, men alla är så trevliga och har öppna armar för en liksom, så det känns jätte bra. Jag va inte där så länge idag dock, 13-16.30 var jag där, och imorrn är det 10-14 som gäller. Det är super skönt att få jobba måste jag säga!!

Nu är jag iallafall hemma, Tomas står och lagar maten, så den är snart klar hoppas jag, för jag är jätte hungrig. Och Tomas har bestämt att vi får dricka vad vi vill idag, och antar att han har bestämt sig för att vi får äta vad vi vill också. Haha. Bara för att det är 6 månader idag :P Han är ju som han är, men jag älskar honom för det.

Nu har jag läst igenom alla papper också, och fyllt i alla papper som ska fyllas i. Imorgon blir jag ensam hemma efter jobbet, eftersom att Tomas ska åka iväg till Stockholm med några killar och kolla på hockey. Men nej, nu ska jag sluta skriva massor, ska göra lite annat nu istället..

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar