söndag 26 september 2010

Kväller!

Nu har det gått så långt på den här dagen att det till och med har blivit kväll! Fast nu är Tomas hemma igen också, och vi har ätit lite mat och kladdkaka. Haha, så nu är kladdkakan slut, tack och lov! Jag hann med ganska mycket idag iallafall, men jag har ju en hel dag imorrn också. Haha, undrar hur det kommer se ut när jag är klar här hemma, haha. Nej, men det är skönt att få lite mer ordning och få bort sånt som inte behöver vara här som man kan ta ner till förrådet och sådär. Så det är faktiskt skönt.

Nej, men ja, nu ska vi väll mysa ner oss i soffan och kolla ett avsnitt av Ghost Whisperer, och efter det ska vi kolla på Irene Huss som går på tvn. Åh, vad mysigt!

Snart har jag vart tillsammans med min älskade Tomas i 6 månader, fast det känns som mycket längre (på ett positivt sätt), och mer ska det bli! Älskar verkligen honom jätte mycket, och är super glad över att jag har honom. Den här gången har jag verkligen hittat rätt, det kan jag lova er! Han är min, och det är jag super glad över (även om man kan bli lite tokig på honom ibland ;) )

<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar