måndag 20 september 2010

Tisdag

God morgon!

Försovit mig idag, så det är ju jätte roligt. Får lov att ta tåget som går kvart över 9, så är på jobbet till halv 11. Det är ju inte så mycket senare än vad jag börjar, men iallafall. Har i och för sig aldrig försovit mig till jobbet. Och inte nog med att jag försov mig, utan jag skulle också bränna sönder min tunga på mitt te. Usch vad den här dagen inte går bra just nu, men vi får hoppas att den får en bra vändning. Eller vad tror ni? Jag hoppas iallafall på det. Nu har jag snart tvingat i mig två mackor iallafall, så det är bra.Och jag börjar förresten gå ner mer i vikt nu, det känns skönt. Får hoppas att jag hinner  gå ner så pass mycket som jag vill, tills thailand, men det ska nog gå.

Funderar på att lägga ut alla kläder på tradera, och dom som inte blir sålda får bli ivägskickade där dom gör bättre nytta!

Nu ska jag äta klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar